Το κουτσομπολιο οπως θα επρεπε να ειναι

Google
 
Web www.taintedgossip.blogspot.com

Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006

Μανιφεστο



Εδω θα βάλω το πονημα μου πως θα ηθελα να συνεχίσει το μανιφεστο που δημοσιευεται στο 9 της ελευθεροτυπίας για να δείτε ολοι σας τι ταλέντο τρομερό εχω στα σενάρια και ποσο πιο αστεία ειναι απο αυτα που βάζει ο κυριαζης στο κομιξ (πρώτη δημοσίευση εγινε στο forum του comicart)

Θα μπορούσε να ακολουθησει το παραδειγμα του παπακαλιάτη της
διάνοιας που άλλαξε τον ρου της τηλεόρασης :

1)H Τιτίκα παθαίνει νευρική ανορεξία και μπαίνει στο νοσοκομείο

2)Ο Βίκτωρας πηγαίνοντας στο νοσοκομείο τρακάρει και μένει ανάπηρος απο τον λαίμο και κάτω . Παρ ολα αυτα συνεχίζει να κανει κομιξ ζωγραφίζοντας με το στόμα.

3)Η Δάφνη και η Αριαδνη επιστρέφουν για να τα ξαναφτιαξουν με τον Βίκτωρα και πιάνονται βυζί με βυζί αλλα στο τέλος τα φτιαχνουν μεταξυ τους

4)Το ταξίδι που έκανε στην ΝΥ όπως φαίνεται και από το 5ο πάνελ στην 2η σελίδα - σιγά μην έχει τόσους ουρανοξύστες η Αθηνα ρε - έχει αφήσει σε άθλια οικονομική κατάσταση τον Βίκτωρα ο οποίος για να πληρώσει τους φυσικοθεραπευτές και τους γιατρούς αναγκάζεται να πουλήσει το κορμί του -δεν θα νιώθει τίποτα έτσι και αλλιώς.

5)Σε ενά S/M που έχει παρει μέρος ο Βίκτωρας - βλεπε πανω πουλάει το κορμί του- κατι παει πολύ στραβα και ο ηρωάς μας πεφτει απο τον 5ο.
Ο Βίκτωρας ομως όχι μονο δεν πεθαίνει αλλα γιατρευεται (Θαυμα , Θαυμα)
Συνεχίζει όμως να ζωγραφίζει με το στόμα ...........

Η συνέχεια στον επόμενο κυκλο

(εδω καποια παιδιά μου είπανε οτι τα κτίρια που φαίνονταν ηταν στην θεσσαλονίκη αλλα εγώ συνέχισα ακάθεκτη)
Εγω γραφω το σενάριο και επιμένω ειναι το New York απο το central park κατω δεξια γωνια κοιτωντας προς τον βορρα.

Τι απέγιναν ομως ο Λογκαν και ο Αλκης;

1)O Λογκαν ολο αυτον τον καιρο ειναι στο Αμστερνταμ οπου τον εστειλε ο πατερας του για να φερει εμπορευμα για το σαικς σοπ . Εκει γνωρίζει την πιο διασημη στριπτιτζου της χωρας η οποια κανει καριερα με το καλλιτεχνικο Mystique. Οπως καταλαβαινετε ο ερωτας ειναι κεραυνοβολος και ο Λογκαν δεν δινει σημεια ζωης μεχρι που ξαναπερπαταει ο Βικτωρας

2) Ο Αλκης εχει τυψεις γιατι αυτος οδηγουσε οταν εμεινε ο Βικτωρας αναπηρος και εχει γυρισει ολες τις εκκλησίες προσευχόμενος για ενα θαυμα.
Σε μια απο αυτες γνωρίζει τον μοναχο Ιεροδουλο και τον ακολουθει στην μονη Εσφιγμενου απο οπου εξακολουθει να προσευχεται.

(ο κυριαζής δεν απάνταγε σε αυτα που εγραφα μαλλον ζήλευε τον συγγραφικό μου οιστρο)
Ο Κυριαζής που είναι?
Τον αποστόμωσε το μεγαλειώδες σεναριό μου?
Η μηπως αποφάσισε να το φτιάξει και νομιζει οτι δεν θα τον αφησω να το δημοσιευσει?

Εγω ζηταω μονο credit στο σενάριο και τα λεφτά ας τα κρατήσει γιατι εγω θα κερδισω το τζοκερ. (πετυχα στο τελευταιο τζακ ποτ 1+1 . Αλλα 4 νουμερα ηθελα , ημουνα τοσο κοντά γαμωτο)