Το κουτσομπολιο οπως θα επρεπε να ειναι

Google
 
Web www.taintedgossip.blogspot.com

Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006

Στο Αστερίξ η Σκλεναρίκοβα!





Οπως είδαμε στο καταπληκτικό δελτίο του σταρ χθές η Σκλεναρίκοβα θα το γυρίσει στο σινεμά και πρώτη της ταινία θα είναι ο καινούργιος αστεριξ που θα είναι ο Αστεριξ στους ολυμπιακούς.
Κοιταξα το καστ και έμεινα .Aν και δεν έχουνε βάλει την Σκλεναρίκοβα μέσα είδα ότι εκτός απο το οτι παίζει ο Ντεπαρντιε που ειχε παρατήσει το σινεμα για 68η φορα παιζουνε Alain Delon , David Beckham,Michael Schumacher,Zinédine Zidane και ο λατρεμένος μου που δίνει σε κάθε ταινία ποιότητα και υποψηφιότητες για oscar Jean-Claude Van Damme. Θα παίξω και εγώ θα έχω τον ρολο της Μπελουτσι απο την προηγούμενη ταινία .Αλλα εγώ θα τον κάνω καλύτερα γιατί εκτός απο καλύτερη ηθοποιός ειμαι και πιο ομορφη. Και πιο ψηλή. Ναι.