Το κουτσομπολιο οπως θα επρεπε να ειναι

Google
 
Web www.taintedgossip.blogspot.com

Κυριακή, Αυγούστου 26, 2007

Ελληνικά μμε και πυρκαγιές



Ο Εισαγγελάτος αποφάσισε να βάλει ένα ελληνικό σημαιάκι και με τον τίτλο ''στόχος η Ελλάδα '' . Όταν μου το έδειξε η μάνα μου πρώτη φορά νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα , όταν με την σειρά μου το έδειξα στον πατέρα μου νόμιζε με την σειρά του ότι τον δούλευα. Την 11 Σεπτεμβρίου όταν είχαν πέσει τα αεροπλάνα το cnn έχει τον τίτλο ''America under attack''. Έτσι τώρα θα πορευτούμε με τον τίτλο Ελλάδα under attack γιατί όπως είπε και ο ίδιος «στόχος είναι η Ελλάδα μας και χρειάζεται εθνική ομοψυχία για να περάσουμε την κρίση και θα την έχουμε συνέχεια στην οθόνη, (τη σημαία) μέχρι να πάρουμε μια ανάσα». Πηγή

Αν λείπουν πάλι σε κανέναν σας λεφτά κανένα πρόβλημα: Ο Alpha δίνει 1.000.000 έουρα σε όποιον έχει πληροφορίες για τις φωτιές .Διαφήμιζαν πρώτα την πρωτοβουλία Alpha για τις πυρκαγιές και εγώ η χαζή νόμιζα ότι θα έδιναν λεφτά στους καμένους Μετά είδα την καρτέλα και κατάλαβα.(πως να μην την δω? κάθε 5 λεπτά έπεφτε).

Στο Star έκοψαν τα ρεπορτάζ κώλου που έδειχναν μέχρι και την παρασκευή και ασχολούνται με τις φωτιές. Πως φαίνεται ότι τα πράγματα είναι σοβαρά..

Το πρώτο θέμα έχει πρωτοσέλιδο απανθρακωμένα πτώματα (σε πλαίσια μην και δεν τα δούμε) ενώ δίνει και 5 παρακαλώ δώρα . Πάνω απ όλα η ενημέρωση....