Το κουτσομπολιο οπως θα επρεπε να ειναι

Google
 
Web www.taintedgossip.blogspot.com

Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006

Το παιδί του κρουζ δεν υπάρχει Νο2





Νομίζατε όλοι ότι δεν έχουμε δει μόνο εμείς οι κοινοί θνητοί το παιδί του κρουζ; Για να είμαι ειλικρινής εγώ πραγματικά το νόμιζα αλλά από ότι διαφαίνεται ο Θωμάς δεν έχει δείξει το παιδί του ούτε σε πολύ κοντινούς του φίλους και γνωστούς. Ούτε ο Τραβολτα ούτε ο Γουίλ Σμιθ έχουνε δει το παιδί που πολύ υποστηρίζουνε ότι δεν υπάρχει. Ο Σμιθ μάλιστα φέρεται να δηλώνει ότι όσες φορές του έχει πει να πάει για επίσκεψη τρώει πόρτα αλλά με διαφορετική δικαιολογία κάθε φορά (ποτέ ο Γιάννης δεν μπορεί , ποτέ ο κώλος του πονεί). Πέρα από την πλάκα τώρα εγώ έχω αρχίσει να ψιλοανησυχώ για το υποτιθέμενο παιδί γιατί για να είμαι ειλικρινής τα μόνα παιδιά που κρύβουνε από όλους οι γονείς τους είναι παιδιά με προβλήματα (η μάλλον με πολύ σοβαρά προβλήματα) και αν σκεφτώ πόσο καιρό προσπαθούσε ο Θωμάς να κάνει παιδί και τώρα αντί να το δείχνει και να καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι το κρύβει από παντού φτάνω σε συμπεράσματα που δε μου αρέσουν. Anyway ελπίζω να είναι τίποτα από τις παλαβομάρες του Θωμά και όχι κάτι σοβαρότερο. Πηγή