Το κουτσομπολιο οπως θα επρεπε να ειναι

Google
 
Web www.taintedgossip.blogspot.com

Τετάρτη, Νοεμβρίου 15, 2006

Επανάσταση στις βαφές !!!!

Να και ένα προιον που μου λύνει τα χέρια.(μην πω και τα πόδια)!!!

Ποσες και πόσες φορες έχουμε πει μετά απο θανατηφόρες ατακες του στυλ 4+2=5 όλες ότι δεν είμαστε φυσικές ξανθιές και δεν μας πιστευεικανείς...
Όσες φορές και να έκανα τα μαλλιά μου καστανά (τεχνητή νοημοσήνη) πάντα όταν έβγαζα το βρακί μου η αληθεια φαινόταν...
Επιτέλους : Η εταιρεία Bettybeauty.com μας δίνει την λύση!
Βαφή των τριχών του αιδοίου!
Σε φυσικές αποχρώσεις Brown (Καφέ) Betty, Blonde (Ξανθό) Betty, Auburn (Καστανοκόκκινο) Betty, Black (Μαύρο) Betty και Fun Betty (Ροζ) σε τιμή περίπου 15 δολάρια το κουτί.
Τρέχχχωωωωω!!!!

ΥΓ
Η εταιρεία Bettybeauty.com επίσης αναφέρει ότι το νέο προϊόν δεν απευθύνεται μόνο σε γυναίκες αλλά και σε άντρες! Γιατί εγώ δεν κάθομαι σε κανέναν αν δεν εχεί βάψει τισ τρίχεσ του ροζ (άσε που θα είμαι και σίγουρη ότι δεν θα έχει ψείρες!!) Πηγή